XL Detect oraz XL Detect+
Najczęściej wybierane* Wideoboroskopy dla rynku Security
Esencja Wideoboroskopu
Kolejna generacja po XL Go i XL Vu - teraz jeszcze bardziej niezawodny, oferuje wszystko, czego potrzeba do przeprowadzenia wiarygodnej i szybkiej kontroli.
Odporność chemiczna
• benzyna i ON
• paliwa lotnicze
• oleje mineralne i synstetyczne
• alkohole
• woda i solanka
Odporność mechaniczna i środowiskowa
• stopień ochrony obudowy IP65
• MIL-STD-810G testy na:
• wibracje i wstrząsy (514.6 i 516.6)
• deszcz i wilgoć (506.5 i 507.5)
• mgła solna (509.5)
• piasek i pył (510.5)
• oblodzenie/marznący deszcz (521.3)
• atmosfera wybuchowa (511.5)
Teraz z ekranem LCD 5" zapewniającym dokładniejsze inspekcje.
Nowy wyświetlacz XL Detect+ jest o 85% większy, z krystaliczną ostrością obrazów, niezrównaną w przemyśle. Oznacza to prostszy interfejs, mniejsze zmęczenie oczu w czasie długich inspekcji i dokładniejsze obrazy bezpośrednio na ekranie urządzenia. Ponieważ, kiedy możesz wyraźnie zobaczyć poprawiasz POD, przyspieszasz pracę i uzyskujesz pewniejsze wyniki.
Bezpieczne badanie zbiorników paliwa
Wiele służb musi badać zawartość zbiorników paliwa, ważne aby robiły to bezpiecznie. Wykorzystując najlepsze przykłady i wzorce dostarczamy najbezpieczniejsze rozwiązanie z możliwych: wideoboroskop wykonany w najwyższych standardach technicznych wraz ze specjalnym zestawem uziemiającym.
A oto jak to dokładnie zrobić:
BADANIE ZBIORNIKÓW - ZESTAW UZIEMIAJĄCY - INSTRUKCJA
Przed rozpoczęciem badań należy przeczytać niniejszą instrukcję bardzo dokładnie!!
Należy BEZWZGLĘDNIE przestrzegać zasad w niej zawartych!
Proszę zapoznać się również z instrukcją WideoBoroskopu!!!
Wykonywać krok po kroku!!
Nie stosować zestawu przy wilgotnej pogodzie!
Wyłączyć silnik badanego pojazdu!
Nie palić i nie używać żadnego ognia!
Bezwzglednie przestrzegaż WSZYSTKICH ogólnych zasad BHP!
- Przyłączyć przewód uziemiający (pasek plecionki) do sondy roboczej jak najbliżej części uchwytowej.
- Przyłączyć drugi koniec przewodu uziemiającego (duży krokodylek) do metalowej (najlepiej nie malowanej) części badanego pojazdu, jak najbliżej badanego wlewu paliwa. Należy, przy tym, upewnić się, że część ta nie jest izolowana od reszty pojazdu.
- Otworzyć korek wlewu paliwa.
Należy upewnić się czy po badaniu będzie możliwe wyjęcie sondy inspekcyjnej. Niektóre zbiorniki posiadają zastawki uniemożliwiające wyciągnięcie sondy – w takich wypadkach należy stosować półelastyczne prowadnice wykonane z antystatycznego materiału, do wprowadzenia sondy (wyposażenie opcjonalne)
- Wprowadzić sondę do zbiornika.
- Przeprowadzić badania.
Zaleca się wykonywanie inspekcji tak szybko jako tylko jest to możliwe, aby uniknąć wysokiego stężenia oparów paliwa. Maksymalny czas badania to od 5 do 10 minut.
Czynnikiem decydującym jest tutaj temperaturę otoczenia.
- Wyciągnąć sondę ze zbiornika i natychmiast oczyścić ja z pozostającego na niej paliwa.
- Materiały czyszczące traktować jako odpady specjalne przemysłowe.
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność i ryzyko związane zastosowaniem urządzenia w opisanych powyżej przypadkach.
Everest Polska nie bierze żadnej odpowiedzialności za powstałe szkody.